2017. március 24., péntek

Szerencse vagy vonzás?


Pár nappal ezelőtt azon morfondíroztam tényleg szükségem van-e a meglehetősen nagy internet sávszélességre a munkámhoz. Persze imádom, hogy egy videó pár perc alatt töltődik a Youtube-ra vagy más tárhelyre, nem úgy mint a régi szolgáltatómmal egy óra alatt. No meg a skypos, internetes konzultációknál sem aggódom, hogy vajon mikor gondolja meg magát a net és kapcsolódik le, és szeles időben is simán tudok dolgozni egyszerre több eszközön is.

De mégis kérdés, hogy szignifikánsan rosszabb lenne a helyzet az eggyel kisebb csomag esetén.

Erre ebédidőben kaptam egy telefont az internet szolgáltatómtól.


Éppen egy 3 napos "elvonuláson" voltam, magammal foglalkoztam, no nem egy kellemes spa-ban kényeztetve magam, hanem Mesterem Dr. Nicholas Demetry vezetésével tártam fel személyiségem rejett zúgait. Délelőtt, a képzés második napján egy intenzív meditációban a belső összhangon dolgoztunk.
Amikor a gondolatok és érzések egymásal szinkronban vannak, akkor tudnak a csodák megszületni, hiszen nem csak önmagunkkal kerülünk egységbe, hanem a mindenséggel, a lehetőségek tárházával.

Ez után jött a telefon. Persze újabb nagyobb csomagokat ajánlottak, amire határozottan, de nagyon kedvesen közöltem, hogy nincs szükségem egyéb szolgáltatásokra. A hölgy kicsit töprengett és éreztem, hogy valamit még próbál előhúzni a tarsolyából. Ekkor megpendítettem, nem csak hogy komplexebb nagyobb csomagokra nincs szükségem, de azon is gondolkodom a szerződés lejáratához közel, hogy csökkentek az eggyel kisebb sebességre.

És voila!

Erre az ajánlotta, hogy a jelenlegi internet csomagot a következő egy évben az eggyel kisebb csomag díjáért vehetem.
Ez már tetszik! Persze, hogy igent mondtam. Néhány ezressel gazdagodtam havonta. A pénzügyek tudatos kezeléséhez hozzá tartozik a kiadások racionalizálása is. 

Csoda?!

Lehet. Én inkább úgy fogalmazom tudatos vonzás és teremtés.

Hálás vagyok ezért és mindenért, amit megkapok, amit szállít az Univerzum.

Mi kell ahhoz, hogy a szándékaink a vonzás törvénye alapján úgy valósuljanak meg, ahogyan szeretnénk vagy még kedvezőbben?

Erről beszéltem hosszasabban élő adásban, amit itt tudsz megnézni.


 https://www.facebook.com/perneczkyandreacoach/videos/1853876214868025/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése