2016. július 21., csütörtök

Élet, amiből nem kell szabadságra menni



"A célom, hogy olyan életet teremtsek, amiből nem kell szabadságra menni."

Ez az idézet jött szembe a Fb-ön a minap, amin igencsak elgondolkodtam. Természetesen az szuper cél, hogy olyan munkánk legyen amelyben remekül érezzük magunkat minden áldott nap és nem szokványos munkának éljük meg. Magyarul sajna erre nincs külön kifejezésünk, de azt hiszem érted.
A munka akkor nem munka, amikor a feladatokat nap mint nap  elképesztően nagy lelkesedéssel tudod  végezni,  olyan dolog amiben igazán ki tudsz teljesedni, ahol a zsenialitásodat, a képességeid legjavát tudod adni.

Én azt gondolom, hogy megtaláltam ezt a tevékenységet. Azt gyakran hallani, hogy csináld a hobbidat, és keress abból pénzt.
Persze nem biztos, hogy a kedvenc hobbi tevékenyégedből meg tudod teremteni azt az életszínvonalat amit szeretnél.
Az ötlet remek és én is bíztatlak arra, hogy kezdd el csinálni, amit igazán szeretsz. Számomra ez a kristálygyógyászat, és a hobbinál sokkal több. Néhány röpke évvel ezelőtt szent meggyőződésem volt, hogy ebből és ehhez kapcsolódó tevékenységekből akarok élni. 

Elkezdtem együtt dolgozni egy marketing szakemberrel, aki megkérdezte:

Mi az a dolog, melyek azok a tevékenységek, amiben igazán zseniális vagy?

Fogalmam sem volt. Különböző dolgokat csináltam már, de egyikben sem éreztem magam extra tehetségesnek. Aztán a gondolatmorzsákat felcsipegetve megtaláltam az arany fonalat és összeraktam a képet, ráadásul a korábbi elképzeléshez képest egy még nagyobb képet.
Ebben a kiterjesztett tevékenységben sokkal jobban érzem magam, teljesebbnek hiszen belevittem a zsenialitásom!  A tanításról áthelyeztem a figyelmemet a coachingra, arra a feladatra, amit hosszú éveken át gyakoroltam a munkámban. Most más a színtér és nagyságrendekkel szélesebb eszköztárral bírok, de a cél ugyanaz: segíteni másoknak a fejlődésükben, céljaik megvalósításában.

No, ez idáig remek és közelít a fenti szemlélethez, de szabadságra, nyaralásra mindenkinek szüksége van, hiszen kellenek az új élmények, a töltekezés.

Mindig imádtam utazni, valójában még a baromi fárasztó 1-2 napos üzleti utakat is szerettem, a hosszú tengerparti láblógatásokról nem is beszélve.

No, de hogyan kapcsolódik össze a munka, utazás és a pénz?

Nézd a nagyobb képet! Hogyan szeretnél élni?

Neked elég, ha évente egyszer vagy kétszer hosszabb szabadságra mész és netán elutazol valahova?
Vagy inkább negyedévente pár napokra kikapcsolódsz?
Esetleg eleve csak 3-4 napot akarsz dolgozni egy héten?
Netán úgy képzeled az életed, hogy akkor mész ahova és annyi időre  amennyire  akarsz, és közben a munkádat is tudod végezni?
És mi lenne, ha azért, hogy utazol, kikapcsolódsz még pénzt is kapnál?

Nyugi, nem hibbantam meg. Tudom, hogy mindez lehetséges. Az életvitelünket mi magunk álmodhatjuk meg, és a megvalósítására megoldások is vannak.

A vállakozásod üzleti modelljét az életviteleddel,  a céljaiddal hozd összhangba!

Én olyan vállalkozást képzelek magamnak, amiben az utazás szerves része az életemnek, legyen szó nyaralásról, üzleti útról vagy hosszabb tartózkodásáról, hiszen ma már a bolygó minden pontjáról megoldható a kapcsolattartás az ügyfelekkel.

Én olyan életet akarok teremteni, amikor a munkám során szabadságon érzem magam és 
a szabadság alatt is pénzt keresek.  
 
Tudnál így élni?
Írd meg Te milyen életet képzelsz és abban milyen szerepe van az utazásnak!

Ha készen állsz arra, hogy megtedd a következő lépést a vágyott életvitelért kérd az ajándék 30 perces fényszóró konzultációt!
FÉNYSZÓRÓ 30 perces AJÁNDÉK KONZULTÁCIÓ

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése