2017. április 2., vasárnap

Hallgathatok a megérzéseimre a vállalkozásban?

Két napig azon morfondíroztam, hogy melyik képet válasszam a vadonatúj szemléletfejlesztő ingyenes programomhoz.

Amikor képeket kerestem hozzá mindkettő megfogott. A mágneses azért, mert annyira egyértelmű, a világos pedig sokkal közelebb áll hozzám színeiben. Nem tudtam dönteni, ezért mindkettőt elkezdtem használni a facebookon és többeket megkérdeztem.

Kíváncsi lennék a Te véleményedre is!






Eddig még nem alkult ki az egyértelmű befutó, ezért igyekeztem máshonnan, belülről utánanézni, hogy mi is ez a kettősség.

Azt fedeztem fel magamban, hogy a világos színes hátterű jobban kifejezi a lágyabb, szívbéli női énemet, míg a fekete hátterű mágnest ábrázoló pedig a céltudatos tenni vágyó aktív oldalamat.
És épp ez a lényeg, a vállalkozáson belül is. Mert az egyik nincs a másik nélkül. Kiegészítik egymást, sőt egymásba olvadnak.

Többszöt tapasztaltam, hogy amikor a dinamikus egyensúly felborul bennem, mert nem hagyok kellő időt és teret egy aktív létrehozó időszakban a befelé fordulásra, csendes szemlélődésre és feltöltődésre, akkor az egész folyamat nyögve-nyelőssé válik és persze egyre több hiba csúszik be.  A legkreatívabb dolgok mindig a szív energiájából születnek, nem agyból.

Épp tegnap kérdzete egy újdonsült ügyfelem, hogy mennyire hallgathat a megérzéseire a vállalkozásában való döntésekkel kapcsolatban.

Én mindenkit arra ösztönzök, hogy bízzon a megérzéseiben, az inspirációkban. Az AHA élményekben. Tudod miről van szó. Ezek az ötletek szinte 100%-ban a legjobbak és megbízhatók.

A gond ott kezdődik, amikor egy megérzésről, ötletről elkezdjük lebeszélni magunkat, mert ..... A miértek, a kifogások száma végtelen.

Viszont, ha folyamatosan csak az érzéseinkre hallgatunk az veszéyes lehet, mert az érzéseink többnyire nem az előbb említett felső útmutatásból, a bölcsebb énből jönnek, hanem a félelmekből, kételyekből, a kicsi egó megnyilvánulásaiból.

Tehát, ha valamilyen megoldás, lehetőség nehéznek tűnik, az nem feltétlenül azt mutatja, hogy nem arra kell menni. Általában pont abban rejlik a növekedés lehetősége, a következő lépcső, ami vezet a cél felé.

Ahhoz, hogy a külső eredmények változzanak számos ponton lehet változtatni, de minden legbelülről indul, milyen a szemléletünk, hogyan gondolkodunk, milyen szokásrendszert működtetünk.


Ennek a feltáráshoz hívlak közös munkára egy 7 napos kihívás keretében, azért hogy a pénzügyi eredmények is pozitív irányba változzanak!

Teljesen mindegy épp mennyi bevételed van, hogyan értékeled a sikeredet, mert minden új szituáció újabb feladatokat és szemléletet kíván.

Ezért szeretettel várlak a 7 napos  Pénzmágnes Szemlélet kihívásra, azért, hogy a pénz könnyedén érkezzen a vállalkozásodba és azt tedd, amit szeretsz.

A kihívás hétfőn áprils 3-án kezdődik!

https://andreaperneczky.leadpages.co/penzmagnes-kihivas/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése