2017. április 6., csütörtök

Lépj magasabbra a magassarkúban!




 


Magassarkú cipő és üzleti elegancia?  OK

Magassarkú és estélyi? OK

No, de magassarkú és házi köntös???


Miért ülök köntösben és viselem a legdögösebb cipőmet miközben a reggeli kávét kortyolom?

Nem, nem azért mert vadonatúj és szokni kell.




Egy levél megírásán dolgozom, ami által még láthatóbbá válok, egyfajta vallomás arról miért nem csinálok dolgokat és amerre megyek.
Amikor új irányba indulunk el, az mindig együtt jár valami átstruktúrálásával vagy teljes elengedésével. Azonban, ha ezt nem tesszük meg, akkor az új nem tud a teljes lendületével épülni.
A döntést már rég meghoztam, és most jött el a pillanat, hogy erről a korábbi tevékenységemhez kapcsolódó csoportomat és követőimet tájékoztassam.

És ahhoz, hogy a döntésemet szívből, autentikusan kifejezésre juttassam jó emlékeztetni magam arra, hogy mi felé haladok, mit akarok teremteni.
Nemcsak felidézni, hanem belelépni abba a rezgésbe, életminőségbe.

Ehhez az adott cipő pedig remek segédeszköz.

Furának tűnik?

A cipőt pár hónappal ezelőtt vásároltam közvetlenül a New-Yorki utam előtt, ahol egy siker szemlélet  
szemináriumon vettem részt mentorommal. Szükségem volt egy utazást tűrő és célnak megfelelő cipőre.
Praktikus lényem nem ezt a darabot választotta volna, de amint megláttam rögtön beleszerettem. Éreztem, hogy ebben az új lényem egy morzsája benne van.

Nem a legelső alkalma volt a képzésnek, ahova készültem, már ismertem a program szemlélet átrobbantó hatását. Tudtam milyen céllal megyek és miért csinálom az egész szemináriumot. Kivé szeretnék válni, mi a jövőképem, ki lesz az a nő, aki 3-5 éven belül leszek.

A magassarkúban remekül érzetem magam minden szituációban és néhány berögzülésem is összeomlott az “utazáshoz kényelmes” öltözékkel kapcsolatban.  
A szóban forgó cipő viselésével emlékeztetem magam az újra, önmagam magasabb verziójára és egyben megélem mindezt a tudatot az emlékek felidézésével.

Neked milyen eszközöd, viseleted van ami az új, kiteljesedett énedet reprezentálja?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése