2016. május 31., kedd

Motiváció: Szabadidő


Pénteken pezsgős reggelin találkoztam a nAGYmeNŐK üzleti csoportjából néhány vállalkozónővel, hétfőn pedig pezsgős ebéddel és wellnessel kényeztettem magam drága barátnőmmel a Silvanusban.
Multinacinális vállatok után 10 éve léptem ki az alkalmazotti létből és indultam el a vállalkozóvá válás útján. 

Azt megelőzően  nem gondolkodtam azon, hogy egyszer szabadúszó leszek, azonban a munkahelyem felszámolásával új megoldásokat kezdtem érlelni magamban.
A cég megbecsült minőségbiztosítási menedzsereként lett volna lehetőségem új munkakörben elhelyezkedni akár külföldön is.  A külföldi munka szerepelt a jól felállított karrier tervemben, azonban egy holland gyáregység látogatása és informális egyeztetés során, vagy inkább  hazafelé a repülőn megszólalt bennem egy hang. Egy hang, ami tiltakozását fejezte ki. 

Nem a munkakör ellen. Nem is a szóbanforgó gyáregység ellen. A leendő kollégákkal sem volt baj. A kitűzött feladatok is ismerősek voltak és tudtam, hogy rátermett vagyok a feladatra. Az országot is kedveltem. 
Azonban, ahogy végiggondoltam mindezek összességét mégsem láttam magam ebben a lehetséges jövőképben. Bár kihívást jelentett volna az új környezet és további karrier lehetőséget is rejtett magában ez az út, megértettem, hogy ez mégis önmagam korlátozása lett volna. 

Akkor már néhány éve tudatosan foglalkoztam magammal, kerestem az utam, kerestem önmagam. Minőségbiztosítási szakemberként a Folyamatos Fejlődés és fejlesztés zászlóvivője voltam. Azonban nem csak szakmailag, hanem magánemberként, szellemileg, spirituálisan is kiemelt fontosságú volt és a jelen pillanatban is elsődleges számomra mindez. 

Szándékomban állt tovább tanulni és fejlődni a belső úton, amihez a megszokott munkahelyi feladatok és az orrom előtt lévő út nem mutatkozott kívánatos megoldásként, hiszen amire leginkább vágytam és az elsődleges motivációm az a több szabadidő és a nagyon kötött struktúrából való kilépés volt. 

A saját időbeosztás továbbra is rendkívül fontos, hiszen élvezem annak előnyét, hogy akár hétköznap pihenjek a tömeget elkerülve szuper környezetben. Azonban a céljaim és a motivációm már teljesen mások. Több lépés vezetett el idáig az elmúlt 10 év során. Ma már a munkám a hivatásom.
Mentorként örömmel segítek neked is, ha szeretnél kilépni az alkalmazotti létből mert azt érzed, hogy több van benned!
Kérd bátran az ingyenes konzultációt! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése